Bakan Koca: "57 milyon dozu geçtik"

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "57 milyon dozu geçtik" dedi.

Bakan Koca: "57 milyon dozu geçtik"

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "57 milyon dozu geçtik" dedi.

Bakan Koca sosyal paylaşım sitesi Twitter hesabından yaptığı açıklamada "57 milyon dozu geçtik. İlk doz aşısını yaptıranların oranı ise yüzde 60’ın üzerine çıktı. Randevu alın, bir an evvel siz de aşınızı yaptırın" ifadelerine yer verdi.

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER