Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan: "Cumhurbaşkanlığı sisteminin 3’üncü yılında her geçen gün daha iyiye giden süreci yaşıyoruz. Cumhurbaşkanlığı süreci bizim hızımızı arttırıyor. Bu sistem ülkemiz için çok hayırlı olmuştur."

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan: "Cumhurbaşkanlığı sisteminin 3’üncü yılında her geçen gün daha iyiye giden süreci yaşıyoruz. Cumhurbaşkanlığı süreci bizim hızımızı arttırıyor. Bu sistem ülkemiz için çok hayırlı olmuştur."

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan: "Cumhurbaşkanlığı sisteminin 3’üncü yılında her geçen gün daha iyiye giden süreci yaşıyoruz. Cumhurbaşkanlığı süreci bizim hızımızı arttırıyor. Bu sistem ülkemiz için çok hayırlı olmuştur."
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan: "Cumhurbaşkanlığı sisteminin 3’üncü yılında her geçen gün daha iyiye giden süreci yaşıyoruz. Cumhurbaşkanlığı süreci bizim hızımızı arttırıyor. Bu sistem ülkemiz için çok hayırlı olmuştur."

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER