Zonguldak’ın Ereğli ilçesine bağlı Kandilli Belediyesi bozuk yollardaki beton çalışmalarını sürdürüyor.
Kandilli Beldesinde bozuk olan yollar onarılırken, ekipler tarafından çalışmalara hız verildi. Gökçeler Mahallesi’nde beton çalışması yapılan yolları yakından takip eden Başkan Mustafa Aydın hizmetlerin aralıksız sürdüğünü ifade etti. Aydın açıklamasında, “Yol bakım ve onarım çalışmalarına hız kesmeden devam ediyoruz. Vatandaşlarımızın taleplerine gece gündüz demeden çözüm bulmaya çalışıyoruz. Yaşanan bu sıkıntıları aşarak vatandaşlarımızın ulaşımını kolaylaştırmak istiyoruz. Refahı yüksek bir Kandilli inşa etmek için tüm ekiplerimiz ile seferber oluyoruz” ifadelerini kullandı.Ulaşımda yaşanan sorunlar çözülüyor
Zonguldak’ın Ereğli ilçesine bağlı Kandilli Belediyesi bozuk yollardaki beton çalışmalarını sürdürüyor.
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.
1
Doğaya ve Çevreye değer veren belediyeden leylekler...
2
Çamaşırhaneye ihtiyaç sahiplerinden yoğun talep
3
Turizm Yatırım Komisyonu, Vali Su başkanlığında...
4
TKDK’da proje kabulleri başlıyor
5
Dünya Alpagut Şampiyonası kasıma ertelendi
6
Kemer ’de yağmur ve su baskını tedbirleri
7
Karabükspor’da 486 gün sonra gelen galibiyet
8
Anız yangını ile başlayan orman yangını söndürüldü
9
Başkan Yanmaz esnafa hijyen maddesi dağıttı
10
İstanbul’da dev dalgalar sahili dövdü
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:49
GÜNEŞ
08:21
ÖĞLE
13:10
İKİNDİ
15:29
AKŞAM
17:49
YATSI
19:16
SIRADAKİ HABER