Bakan Koca: "Kaybettiğimiz hastaların önemli bir kısmı erken dönemde tedavisine başlanmayan ve ilacını almayan kişiler."

Bakan Koca: "Kaybettiğimiz hastaların önemli bir kısmı erken dönemde tedavisine başlanmayan ve ilacını almayan kişiler."

Bakan Koca: "Kaybettiğimiz hastaların önemli bir kısmı erken dönemde tedavisine başlanmayan ve ilacını almayan kişiler."
Bakan Koca: "Kaybettiğimiz hastaların önemli bir kısmı erken dönemde tedavisine başlanmayan ve ilacını almayan kişiler."

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER