Fenerbahçe Başkanı Ali Koç’a kongre üyeleri yoğun ilgi gösterdi.
Fenerbahçe Olağan Seçimli Genel Kurul Toplantısı’nda sarı-lacivertli kongre üyeleri Başkan Ali Koç’a yoğun ilgi gösterdi. Oy kullanma işleminin ardından saha içerisinde futbolcu çıkış tüneline giden Koç, buradan yeniden çıkış yaparak kongre üyelerinin ilgisine karşılık verdi. Üyelerle fotoğraf çektiren Ali Koç, daha önce adaylığını açıklayan ancak yeterli imzayı toplayamayan Eyüp Yeşilyurt’a oy kullanma sırasında eşlik etti.Genel kurulda Ali Koç’a yoğun ilgi
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç’a kongre üyeleri yoğun ilgi gösterdi.
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.
1
Dün yaşanan kavganın görüntüleri ortaya çıktı
2
Çatalca Çilingoz Tabiat Parkı’nda hafta sonu...
3
Başkan Özata güven tazeledi
4
Klasik otomobil sevdalıları Beykoz’da buluştu
5
2 çocuğa mezar oldu sadece demir mazgalla kapattılar
6
İzmir’e fırtına bir anda geldi, ortalığı yıktı...
7
ORKOOP 17. Olağan Genel Kurulu gerçekleşti
8
Kreşteki minikler, mezuniyet heyecanı yaşadılar
9
Manisa gündüz vakti geceyi yaşadı
10
Caddebostan semaları uçurtmalarla şenlendi
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:49
GÜNEŞ
08:21
ÖĞLE
13:10
İKİNDİ
15:29
AKŞAM
17:49
YATSI
19:16
SIRADAKİ HABER