Galatasaray’da kupa mesaisi başladı

Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası 3. Turu’nda çarşamba günü sahasında GMG Kastamonuspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla başladı.

Galatasaray’da kupa mesaisi başladı

Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası 3. Turu’nda çarşamba günü sahasında GMG Kastamonuspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla başladı.

Florya Metin Oktay Tesisleri’nde dinamik ısınmayla başlayan idman, üç grup halinde 5’e 2 pas çalışmasıyla devam etti. Teknik Direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman, geniş alanda pas çalışmasının ardından çift kale maçla sona erdi.

Galatasaray, yarın saat 11.00’de yapacağı antrenmanla Kastamonuspor maçı hazırlıklarını tamamlayacak.

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER