Fenerbahçe Başkanı Ali Koç: "Bu sene formamızda yıldız yok. Bizim derdimiz yıldız değil. Hakkımızı arıyoruz. Yönetim kurulu olarak karar verdik, artık yıldız kullanmıyoruz."

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç: "Bu sene formamızda yıldız yok. Bizim derdimiz yıldız değil. Hakkımızı arıyoruz. Yönetim kurulu olarak karar verdik, artık yıldız kullanmıyoruz."

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç: "Bu sene formamızda yıldız yok. Bizim derdimiz yıldız değil. Hakkımızı arıyoruz. Yönetim kurulu olarak karar verdik, artık yıldız kullanmıyoruz."
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç: "Bu sene formamızda yıldız yok. Bizim derdimiz yıldız değil. Hakkımızı arıyoruz. Yönetim kurulu olarak karar verdik, artık yıldız kullanmıyoruz."

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER