Bursaspor, Adana’da şut rekoru kırdı

Adana Demirspor’u deplasmanda 2-1 mağlup eden Bursaspor, zorlu karşılaşmada çektiği 19 şutla sezon rekoru kırdı.

Bursaspor, Adana’da şut rekoru kırdı

Adana Demirspor’u deplasmanda 2-1 mağlup eden Bursaspor, zorlu karşılaşmada çektiği 19 şutla sezon rekoru kırdı.

TFF 1.Lig’in 18’inci haftasında deplasmanda Adana Demirspor’u 2-1 yenen Bursaspor, aldığı üç puanın yanında sezonun en çok şut çektiği maçına da imza attı. Yeşil-beyazlı takım, 90 dakika boyunca rakip kaleye 19 şut gönderdi. Bu şutların 7’sinde isabet sağlayan Bursaspor, rakip ağları da iki kez sarsmayı başardı.

Yeşil-beyazlıların bu rakamı, yüzde 41 topla oynama oranı ile elde etmesi de dikkat çekti.

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER