Başakşehir deplasmanında 3-2 kazanan Beşiktaş, soyunma odasında galibiyeti doyasıya kutladı.
Süper Lig’in 30. haftasında Başakşehir’i deplasmanda Larin, Welinton ve Josef de Souza’nın golleriyle 3-2 mağlup eden Beşiktaş puanını 63’e yükseltirken, Galatasaray ve Fenerbahçe’yle arasındaki puan farkını da 5’e çıkardı. Karşılaşmanın bitimiyle birlikte sahada büyük sevinç yaşayan ve Teknik Direktör Sergen Yalçın’ın bulunduğu locaya giderek 3 puanı hocalarına armağan eden futbolcuların coşkusu soyunma odasında da sürdü. 3 puanını sevincini doyasıya kutlayan Beşiktaşlı futbolcular, galibiyet pozu vermeyi de unutmadı.Beşiktaş’tan galibiyet pozu
Başakşehir deplasmanında 3-2 kazanan Beşiktaş, soyunma odasında galibiyeti doyasıya kutladı.
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.
1
Bolu’da seyir halindeki tırın lastikleri yandı
2
Dışişleri Sözcüsü Aksoy: “Yunanistan’ın...
3
Konya’da 96 parça tarihi eser ele geçirildi
4
Kahramanmaraş’ta işyeri hırsızları tutuklandı
5
DSÖ: “Aşıların hızlı ve eşit dağıtımı...
6
Kars’ta bayrak ve Atatürk temalı lazer gösterisi
7
Hepsi bir evden çıktı, çeşit çeşit suç aletleri...
8
Başkan Yazıcı: "Tuzla metrosu hayal oldu"
9
Artvin’de kış çilesi geri döndü
10
Giresunspor - Bandırmaspor maçının ardından
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:49
GÜNEŞ
08:21
ÖĞLE
13:10
İKİNDİ
15:29
AKŞAM
17:49
YATSI
19:16
SIRADAKİ HABER