Covid-19 salgını nedeniyle Sepaş Enerji Müşteri Hizmetleri Merkezleri’nde abonelikle ilgili tüm işlemler, HES kodu sorgulaması ile yapılmaya başladı.
Sepaş Enerji’ye ait Kocaeli, Sakarya, Bolu ve Düzce’de bulunan toplam 26 müşteri hizmetleri merkezinde artık HES kodu ile işlem yapılacak. Çalışan ve toplum sağlığı için Covid-19 salgınına karşı önlem amacıyla, müşteri hizmetleri merkezlerine girişlerde HES kodu sorgulaması yapılmaya başladı. Sepaş Enerji’den yapılan açıklamada, toplum sağlığını korumayı hedefleyen yeni uygulamanın ayrıntılarına yer verildi. Buna göre, Sepaş Enerji’nin müşteri hizmetleri merkezlerine müracaat eden tüm abonelerden, giriş noktasındaki görevlilere HES kodlarını göstermeleri istenecek. Müşteri temsilcisiyle işleme başlamadan önce sistemden HES kodu sorgulaması yapılacak olması nedeniyle, müşteri hizmetlerine herhangi bir nedenle başvuran abonelere HES kodlarını temin etmeleri çağrısı yapıldı. Ayrıca, aboneliklerle ilgili birçok işlemin, Sepaş Enerji internet sitesinde bulunan online işlemler ve çağrı merkezi aracılığıyla da yapılabildiği belirtildi.Sepaş Enerji’den HES kodu bilgilendirmesi
Covid-19 salgını nedeniyle Sepaş Enerji Müşteri Hizmetleri Merkezleri’nde abonelikle ilgili tüm işlemler, HES kodu sorgulaması ile yapılmaya başladı.
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.
1
Kemer’de, ‘İyi ki varsın kan dostum’ kampanyası
2
İscehisar’da jeotermal kaplıca tesisi izin belgesi...
3
İl Sağlık Müdürü Açıkgöz, Kovid-19 birimleri...
4
COVID-19 ile mücadelede ileri teknoloji geliştiriliyor
5
İstanbul Sahiha Gökçen’de Duty Free işletmecisi...
6
Hüyük’te küçükbaş hayvan yetiştiricilerine...
7
Metin Öztürk: "Galatasaray’ın birisinin...
8
MSB : "Türk Silahlı Kuvvetlerinde, FETÖ ile...
9
MSB: "Kara Kuvvetleri Komutanlığına bağlı...
10
MSB: "15 Temmuz’daki hain darbe girişiminin...
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:49
GÜNEŞ
08:21
ÖĞLE
13:10
İKİNDİ
15:29
AKŞAM
17:49
YATSI
19:16
SIRADAKİ HABER