Kocaeli Büyükşehir Belediyesi yeşil alanlara 15 yılda 100 bin zeytin ağacı ekti.
Kocaeli’nde kişi başına düşen yeşil alan miktarını 12,57 metrekareye çıkaran büyükşehir belediyesi, şehrin birçok noktasında yeşil alan oluşturuyor. Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığınca oluşturulan yeşil alanlara zeytin ağaçları ekiliyor. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nce 15 yıldan bu yana kentin her bölgesine zeytin ağaçları dikildi. Zeytin ağaçları park, yeşil alan, mesire alanı, D-100 karayolu, otoyol kenarları ve sahil parklarına ekiliyor. 15 yılda ekilen 100 bin zeytin ağacı Kocaeli’ne yeşil bir görünüm kazandırırken, toplanan meyveler ile ekonomiye katkı sağlanıyor.Kocaeli’ne 15 yılda 100 bin zeytin fidanı dikildi
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi yeşil alanlara 15 yılda 100 bin zeytin ağacı ekti.
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.
1
EMA, Sputnik V aşısının geliştiricileriyle bilimsel...
2
Kırıkkale’de kaçak telefon malzemeleri ele geçirildi
3
‘Buskimatik’lerle hizmete erişim daha kolay
4
Covıd-19 döneminde fiziksel aktivitenin önemi
5
Elektronik sigara, sigaraya alıştırıyor
6
Muş’ta 9 köy ve 22 mezranın alternatif yolu 6...
7
DSİ taşkınlara karşı uyardı
8
Van merkezli FETÖ/PDY operasyonu: 12 gözaltı
9
Kitij Laksa sağlık kontrolünden geçti
10
Nevşehir’de aranan 19 şahısta 5’i tutuklandı
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:49
GÜNEŞ
08:21
ÖĞLE
13:10
İKİNDİ
15:29
AKŞAM
17:49
YATSI
19:16
SIRADAKİ HABER
