DÜZCE(İHA) – Düzce’de, korona virüs tedbirleri kapsamında uygulanan 56 saatlik sokağa çıkma kısıtlaması nedeniyle cadde ve sokaklar boş kaldı.
İçişleri Bakanlığı genelgesiyle korona virüs tedbirleri kapsamında 81 ilde uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasında Düzce’de sokak ve caddeler boş kaldı. Kentin belirli noktalarında ki uygulama noktalarında jandarma ve polis ekipleri denetim yaptı, izin belgelerini kontrol etti. Kısıtlamayı ihlal edenlere cezai işlem uygulandı.Düzce’de cadde ve sokaklar boş kaldı
DÜZCE(İHA) – Düzce’de, korona virüs tedbirleri kapsamında uygulanan 56 saatlik sokağa çıkma kısıtlaması nedeniyle cadde ve sokaklar boş kaldı.
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.
1
Kendi minik, mücadelesi büyük
2
Bulutların dansı büyüledi
3
Mehmetçik için yeni “kamuflaj”
4
Kamyonet takla attı, tarlaya uçtu
5
Doç. Dr. Kılıç: ”Navigasyon kemik kesiminde...
6
Burdur’da ‘Türkiye Güven Huzur Uygulaması’
7
Kars’ta KGYS denetimleri sürüyor
8
Orhan Gencebay sevenlerini korkuttu
9
Gaziantep’in yoğun noktalarında kısıtlama sessizliği
10
Kısıtlamaya uymayıp eğlenirken yakalandılar
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:49
GÜNEŞ
08:21
ÖĞLE
13:10
İKİNDİ
15:29
AKŞAM
17:49
YATSI
19:16
SIRADAKİ HABER