Korona virüs ile mücadele kapsamında Aydın ilinde bu güne kadar 17 bin 917 kişi aşılandı.
Tüm dünyayı etkisi altına alan ve ülkemizde de görüldüğü günden bu yana 24 binin üzerinde kişinin hayatını kaybetmesine neden olan Korona virüs ile mücadele sürüyor. 14 Ocak’ta ilk olarak sağlık çalışanlarına uygulanmaya başlanan aşı çalışması ise belirlenen program ve öncelik çerçevesinde vatandaşlara uygulanmaya devam ediyor. Aşılama çalışmaları kapsamında Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Türkiye’nin aşı haritasını açıkladı. Türkiye’deki iller bazında aşı dağılımını paylaşan Bakan Koca, en çok sağlık çalışanının olduğu İstanbul’da 224 binden fazla kişinin aşılandığını açıkladı. Aşılamada İstanbul’dan sonra sırasıyla en fazla Ankara’da 122 bin 332, İzmir’de 76 bin 688, Antalya’da 41 bin 305 ve Bursa 39 bin 470 kişinin aşılandığını belirtti. Koca, Pazartesi gününden itibaren ille bazındaki aşı dağılımının canlı olarak takip edebileceğini ifade ederek Aydın’da da bu güne kadar 17 bin 917 kişinin aşılandığını kaydetti.Aydın’da 17 bin 917 kişi aşılandı
Korona virüs ile mücadele kapsamında Aydın ilinde bu güne kadar 17 bin 917 kişi aşılandı.
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.
1
Baba oğlun arazi anlaşmazlığı kanlı bitti
2
Tavuğunu yiyen tilkiye "Afiyet olsun" dedi
3
Kızıltepe Çınarlarıyla Muhabbette Vefa Projesi
4
Osmangazi’de ’Kadın Bestekârlar’ konseri
5
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, Uğur Mumcu’yu...
6
Kayıp genci arama çalışmaları sürüyor
7
4 ay evli kaldığı kadına kabusu yaşatan zanlı...
8
Bartın’da sahte para operasyonu: 1 tutuklu
9
Kardeşler arasında arazi kavgası: 2 yaralı
10
Bitkisel atıklar yaban hayvanlarına yem oldu
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:49
GÜNEŞ
08:21
ÖĞLE
13:10
İKİNDİ
15:29
AKŞAM
17:49
YATSI
19:16
SIRADAKİ HABER