ADB savaş gemisi İstanbul Boğazı’ndan geçti

ABD Donanması’na ait T-AO-203 borda numaralı savaş gemisi ’USNS Laramie’, İstanbul Boğazı’ndan geçerek Karadeniz’e açıldı.

ADB savaş gemisi İstanbul Boğazı’ndan geçti

ABD Donanması’na ait T-AO-203 borda numaralı savaş gemisi ’USNS Laramie’, İstanbul Boğazı’ndan geçerek Karadeniz’e açıldı.

ABD Donanması’na ait T-AO-203 borda numaralı savaş gemisi ’USNS Laramie’, saat 08.00 sıralarında Marmara Deniz’inden İstanbul Boğazı’na giriş yaptı. Yaklaşık 1 saatte boğaz geçişini tamamlayan savaş gemisi Karadeniz’e açıldı.

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER