Vitor Pereira, İstanbul’a geldi

Fenerbahçe’nin yeni Teknik Direktörü Vitor Pereira İstanbul’a geldi.

Vitor Pereira, İstanbul’a geldi

Fenerbahçe’nin yeni Teknik Direktörü Vitor Pereira İstanbul’a geldi.

Fenerbahçe’nin yeni Teknik Direktörü Vitor Pereira, İstanbul’a geldi. Atatürk Havalimanı’na özel uçakla Portekizden gelen Pereira’yı Fenerbahçe Yönetim Kurulu Üyesi Selahattin Baki karşıladı. Sarı-lacivertlileri daha önce 2015-2016 sezonunda çalıştıran Portekizli teknik adam, yarın takımla birlikte Düzce Topuk Yaylası Tesisleri’ne hareket edip burada futbolcularla birlikte kamp dönemi geçirecek.

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER