SİNOP (İHA) – Sinop’ta sokağa çıkma kısıtlaması için izin alan yelken sporcuları denize açılarak antrenman yaptı.
Sinop Karadeniz Yelken İhtisas Kulübü’ne bağlı sporcular pandemi nedeniyle geçen yıl kasım ayından beri antrenmanlarına evde devam ediyordu. Sinop Valiliği’nden özel izin alan sporcular Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü antrenörleri eşliğinde uzun bir aradan sonra denizle buluştu. 8-14 yaş aralığındaki genç yelkenciler optimist yelkenlileri ile antrenmanlarını gerçekleştirdi. Kısıtlamayı fırsata çevirerek renkli görüntüler oluşturdu.Sinop’ta yelkenliler kısıtlamayı fırsata çevirdi
SİNOP (İHA) – Sinop’ta sokağa çıkma kısıtlaması için izin alan yelken sporcuları denize açılarak antrenman yaptı.
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.
1
Selahaddin Eyyübi Caddesinde çalışmalar sürüyor
2
Son yağışlar Kozan Barajı’nda su seviyesini...
3
Bolu’da 7 bin 461 kişi korona virüs aşısı oldu
4
Su kanalına uçmaktan balçığa saplanarak kurtuldu
5
(Özel haber) Kasımpaşa’da Koita kadro dışı...
6
Sultan Sazlığı’ndaki göl buz tuttu
7
Toprak yollar kilit parke taşıyla kaplandı
8
Polisi görünce gazinodan kaçıp başka adreste...
9
Cumayeri’de sokak hayvanları için mama bırakıldı
10
Datça açıklarında tekne battı, bir kişi kayıp
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:49
GÜNEŞ
08:21
ÖĞLE
13:10
İKİNDİ
15:29
AKŞAM
17:49
YATSI
19:16
SIRADAKİ HABER