Şanlıurfa Gap Havalimanına çalışanlar ve yolcular için mobil aşı istasyonu kuruldu.
Şanlıurfa’da korona virüse karşı aşılama çalışmaları hız kesmeden devam ediyor. İl Sağlık Müdürlüğü, Gap Havalimanında mobil aşılama istasyonu kurdu. İstasyonda hem havalimanı çalışanları hem de yolcular aşılanıyor.Havalimanına mobil aşı istasyonu kuruldu
Şanlıurfa Gap Havalimanına çalışanlar ve yolcular için mobil aşı istasyonu kuruldu.
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.
1
Vitamin deposu ‘Mürver’ meyvesi Kastamonu’da...
2
TÜFAD Manisa Şubesinde kongre öncesi son hazırlıklar
3
HRÜ Müdek belgesini almaya hak kazandı
4
İstanbul dönüşü uyuşturucuyla yakalandılar
5
Sentetik çim saha Akçakalelilerin hizmetinde
6
Beykoz’da engellileri darp eden saldırgan tutuklandı
7
Çaycuma’da ’Koşabiliyorken Koş kayıtları’...
8
SCÜ eğitime hız kazandırıyor
9
Ortaca’da mangala ve satranç turnuvası düzenlendi
10
Tokat’ta sıcak hava asfaltı eritti
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:49
GÜNEŞ
08:21
ÖĞLE
13:10
İKİNDİ
15:29
AKŞAM
17:49
YATSI
19:16
SIRADAKİ HABER