Havalimanına mobil aşı istasyonu kuruldu

Şanlıurfa Gap Havalimanına çalışanlar ve yolcular için mobil aşı istasyonu kuruldu.

Havalimanına mobil aşı istasyonu kuruldu

Şanlıurfa Gap Havalimanına çalışanlar ve yolcular için mobil aşı istasyonu kuruldu.

Şanlıurfa’da korona virüse karşı aşılama çalışmaları hız kesmeden devam ediyor. İl Sağlık Müdürlüğü, Gap Havalimanında mobil aşılama istasyonu kurdu. İstasyonda hem havalimanı çalışanları hem de yolcular aşılanıyor.

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER