Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Kendi aşımızı en geç Nisan ayında uygulamayı planlıyoruz."

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Kendi aşımızı en geç Nisan ayında uygulamayı planlıyoruz."

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Kendi aşımızı en geç Nisan ayında uygulamayı planlıyoruz."
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Kendi aşımızı en geç Nisan ayında uygulamayı planlıyoruz."

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER