18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü Dart Turnuvası ikinci gününde büyük heyecana sahne oluyor.
Çok Amaçlı Spor Salonunda yapılan turnuvanın ikinci gününde gençler kategorisinde toplamda 104 sporcu mücadele ediyor. Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı, gençlerin heyecanlarına ortak olmak için Çok Amaçlı Spor Salonunda gençlerle bir araya geldi. Sporculara başarı temennisinde bulunan İl Müdürü Kabakcı, İl Temsilcisi Fatih Okur ve Tesis Amiri Metin Özpeker’den bilgi aldı.Dart heyecanı Kayseri’de sürüyor
18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü Dart Turnuvası ikinci gününde büyük heyecana sahne oluyor.
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.
1
OMÜ’de online etkinlikler
2
Gözütok’tan 18 Mart Şehitleri Anma Günü mesajı
3
Gülşehir’de 3 yıl 1 ay hapis cezası ile aranan...
4
Niğde Belediye Başkanı Özdemir’den Çanakkale...
5
Uyuşturucu ticareti yapan 4 kişi yakalandı
6
Şenkaya Belediyesi cenaze hizmetlerinde sınır tanımıyor
7
Göçmenler darp edilip Türkiye’ye gönderildi
8
Merkez Bankası faizi 200 baz puan artırdı. Kurul,...
9
Siirt’te Çanakkale Zaferi coşkuyla kutlandı
10
Hayaller otomobil, gerçekler rögar kapağı
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:49
GÜNEŞ
08:21
ÖĞLE
13:10
İKİNDİ
15:29
AKŞAM
17:49
YATSI
19:16
SIRADAKİ HABER