Bursa’da su kesintisi

Bursa’nın Yıldırım ve Gürsu ilçelerinde su kesintisi yapılacak.

Bursa’da su kesintisi

Bursa’nın Yıldırım ve Gürsu ilçelerinde su kesintisi yapılacak.

Bursa Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü İçme Suyu Dâiresi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Yıldırım Demetevler, İsabey, Karapınar, Değirmenönü mahalleleri ve civarında; Gürsu’nun Yenidoğan ve Kurtuluş mahalleleri civarında 11.02.2021 Paerşembe günü, 10.00 - 18.00 saatleri arasında su kesintisi yapılacak.

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER