MHP Erzurum İl Başkanı Naim Karataş, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısı ile bir tebrik mesajı yayımlayarak, "Sağlık alanındaki ve özellikle pandemi sürecindeki kıymetli katkılarından dolayı tüm sağlık çalışanlarımıza teşekkür ederim" dedi.
Sadece pandemi surecinde değil hayatin her anında vatandaşların yardımına koşan sağlık çalışanlarının her zaman yanında olduklarını ve destekçileri olmaya devam edeceklerini ifade eden MHP Erzurum İl Başkanı Naim Karataş “Sağlık çalışanlarımızın zorlu pandemi sürecinde göstermiş oldukları çabayı bu özel günü vesile kılarak bir kez daha taktir etmek gerekiyor. Sağlık çalışanlarımızın her zaman yanında olduğumuzu ve onlar için yapılması gerekilenleri yapmaya devam edeceğimizin de altını çizmek istiyorum. Tıp bayramı münasebetiyle sağlık şehitlerimize de Allahtan rahmet diliyorum” ifadelerine yer verdi.Başkan Karataş’tan Tıp Bayramı mesajı
MHP Erzurum İl Başkanı Naim Karataş, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısı ile bir tebrik mesajı yayımlayarak, "Sağlık alanındaki ve özellikle pandemi sürecindeki kıymetli katkılarından dolayı tüm sağlık çalışanlarımıza teşekkür ederim" dedi.
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.
1
Myanmar’da darbeciler 1 protestocuyu daha öldürdü
2
Gaziantep’te dev uyuşturucu operasyonu
3
Alanya’da uyuşturucu imalathanesine çevrilen eve...
4
Sultangazi’de film sahnelerini aratmayan kovalamaca
5
14 Mart Romanlar Gününde projeler konuşuldu
6
Çaycumalı madenciler Köseoğlu’nu seçti
7
Vali Okay Memiş’in Tıp Bayramı kutlama mesajı
8
Çaykur Rizespor’dan 10 hafta sonra galibiyet pozu
9
Fenerbahçe’den Gençlerbirliği paylaşımı
10
Manisa’da gergin genel kurul
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:49
GÜNEŞ
08:21
ÖĞLE
13:10
İKİNDİ
15:29
AKŞAM
17:49
YATSI
19:16
SIRADAKİ HABER