Bakan Dönmez: "İşletmeye alacağımız santrallerle bu sene 100 bin megavat kurulu güç üstüne çıkarız."

Bakan Dönmez: "İşletmeye alacağımız santrallerle bu sene 100 bin megavat kurulu güç üstüne çıkarız."

Bakan Dönmez: "İşletmeye alacağımız santrallerle bu sene 100 bin megavat kurulu güç üstüne çıkarız."
Bakan Dönmez: "İşletmeye alacağımız santrallerle bu sene 100 bin megavat kurulu güç üstüne çıkarız."

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER