Korona virüsle mücadele devam ederken İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban da testinin pozitif çıktığını açıkladı. Korona virüse yakalandığını sosyal medya hesabından duyuran Başkan Taban "dua" istedi
Başkan Taban yaptığı paylaşımında şunları söyledi: "Covid-19 testimin pozitif çıktığını öğrendim. Genel sağlık durumum gayet iyi. Tedavi sürecimi evde geçireceğim. Belediye işlerimizi bir süre evden yöneterek devam ettireceğim. Tüm hastalarımıza Allah’tan şifalar dilerim. Dua eder dua beklerim"İnegöl Belediye Başkanı Taban korona virüse yakalandı
Korona virüsle mücadele devam ederken İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban da testinin pozitif çıktığını açıkladı. Korona virüse yakalandığını sosyal medya hesabından duyuran Başkan Taban "dua" istedi
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.
1
Su kenarında parçalanmış ceset bulundu
2
Biga’ya Millet Bahçesi yapılacak
3
Polisler korona denetimi yaptı
4
Çeşme’de mor balonlar gökyüzüne salındı
5
Esenyurt’ta 25 Kasım etkinliği
6
Kamyonun çarptığı çocuk öldü
7
(Özel) Kadın müşterinin zor anlar yaşattığı...
8
Karamık sazlıkları Yönetim Planı Çalıştayı
9
Mardin’de sağlık çalışanlarına başarı belgesi...
10
Posbıyık’tan ‘Kadına şiddete hayır’ etkinliği
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:49
GÜNEŞ
08:21
ÖĞLE
13:10
İKİNDİ
15:29
AKŞAM
17:49
YATSI
19:16
SIRADAKİ HABER
