Fenerbahçe’nin yeni Teknik Direktörü Vitor Pereira İstanbul’a geldi.
Fenerbahçe’nin yeni Teknik Direktörü Vitor Pereira, İstanbul’a geldi. Atatürk Havalimanı’na özel uçakla Portekizden gelen Pereira’yı Fenerbahçe Yönetim Kurulu Üyesi Selahattin Baki karşıladı. Sarı-lacivertlileri daha önce 2015-2016 sezonunda çalıştıran Portekizli teknik adam, yarın takımla birlikte Düzce Topuk Yaylası Tesisleri’ne hareket edip burada futbolcularla birlikte kamp dönemi geçirecek.Vitor Pereira, İstanbul’a geldi
Vitor Pereira, İstanbul’a geldi
Haber Manşet Gazetesi Haber Manşet Gazetesi
SPOR
Fenerbahçe’nin yeni Teknik Direktörü Vitor Pereira İstanbul’a geldi.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!