Haber Manşet Gazetesi

Mustafa Cengiz: "21 yıl biz Kadıköy’de mağlup oluyorduk, VAR geldiğinden beri mağlup olmuyoruz. Fenerbahçe camiası benim kardeşimdir. Fakat yönetimin tavırlarını hoş karşılamadım."

SPOR

Mustafa Cengiz: "21 yıl biz Kadıköy’de mağlup oluyorduk, VAR geldiğinden beri mağlup olmuyoruz. Fenerbahçe camiası benim kardeşimdir. Fakat yönetimin tavırlarını hoş karşılamadım."

Mustafa Cengiz: "21 yıl biz Kadıköy’de mağlup oluyorduk, VAR geldiğinden beri mağlup olmuyoruz. Fenerbahçe camiası benim kardeşimdir. Fakat yönetimin tavırlarını hoş karşılamadım."
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.