Fenerbahçe’nin yeni transferi Mesut Özil, sarı-lacivertlilerle ilk antrenmanına çıktı.
Fenerbahçe’ye transfer olan dünyaca ünlü yıldız futbolcu Mesut Özil sarı-lacivertlilerle ilk antrenmanına çıktı. Antrenman sahasına gelen Özil’i takım arkadaşları alkışlarken, Mesut ise takım arkadaşlarına bir konuşma yaptı. Konuşmanın ardından Özil takımla beraber çalışmalara katıldı.Mesut Özil, ilk antrenmanına çıktı
Mesut Özil, ilk antrenmanına çıktı
Haber Manşet Gazetesi Haber Manşet Gazetesi
SPOR
Fenerbahçe’nin yeni transferi Mesut Özil, sarı-lacivertlilerle ilk antrenmanına çıktı.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!