Haber Manşet Gazetesi

Mesut Özil, ilk antrenmanına çıktı

SPOR

Fenerbahçe’nin yeni transferi Mesut Özil, sarı-lacivertlilerle ilk antrenmanına çıktı.

Fenerbahçe’nin yeni transferi Mesut Özil, sarı-lacivertlilerle ilk antrenmanına çıktı.

Fenerbahçe’ye transfer olan dünyaca ünlü yıldız futbolcu Mesut Özil sarı-lacivertlilerle ilk antrenmanına çıktı. Antrenman sahasına gelen Özil’i takım arkadaşları alkışlarken, Mesut ise takım arkadaşlarına bir konuşma yaptı. Konuşmanın ardından Özil takımla beraber çalışmalara katıldı.
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.