Haber Manşet Gazetesi

Galatasaray’da kupa mesaisi başladı

SPOR

Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası 3. Turu’nda çarşamba günü sahasında GMG Kastamonuspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla başladı.

Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası 3. Turu’nda çarşamba günü sahasında GMG Kastamonuspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla başladı.

Florya Metin Oktay Tesisleri’nde dinamik ısınmayla başlayan idman, üç grup halinde 5’e 2 pas çalışmasıyla devam etti. Teknik Direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman, geniş alanda pas çalışmasının ardından çift kale maçla sona erdi.

Galatasaray, yarın saat 11.00’de yapacağı antrenmanla Kastamonuspor maçı hazırlıklarını tamamlayacak.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.