Haber Manşet Gazetesi

Galatasaray, Beşiktaş derbisi hazırlıklarını sürdürdü

SPOR

Galatasaray, Spor Toto Süper Lig’in 29. haftasında Beşiktaş ile evinde oynayacağı maçın hazırlıklarına sabah İzmir’de yaptığı antrenmanla devam etti.

Galatasaray, Spor Toto Süper Lig’in 29. haftasında Beşiktaş ile evinde oynayacağı maçın hazırlıklarına sabah İzmir’de yaptığı antrenmanla devam etti.

Altay’ın Alsancak Mustafa Denizli Stadyumu’nda Teknik Direktör Domenec Torrent yönetimindeki antrenman, ısınma hareketleri ve top kapma, pas çalışmasıyla başladı. Daha sonra tam sahada taktik çalışma gerçekleştirildi. Antrenman bir kalede duran top, diğerinde ise şut çalışmasıyla tamamlandı.

Galatasaray daha sonra İzmir’den uçakla İstanbul’a hareket etti.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.