Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, sarı-lacivertlilerin seçimli genel kurulunda oyunu kullandı.
Fenerbahçe Olağan Seçimli Genel Kurul Toplantısı’nda Fenerbahçe Başkanı Ali Koç oyunu kullandı. 21 numaralı sandıkta oy kullanmaya eşi Nevbahar Demirağ ile birlikte gelen Başkan Koç, oy kullanmasının ardından yaptığı açıklamada seçimlerin hayırlı olması dileğinde bulundu. Koç daha sonra statta bulunan kongre üyeleriyle fotoğraf çektirdi.Fenerbahçe Başkanı Ali Koç oyunu kullandı
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç oyunu kullandı
Haber Manşet Gazetesi Haber Manşet Gazetesi
SPOR
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, sarı-lacivertlilerin seçimli genel kurulunda oyunu kullandı.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!