Haber Manşet Gazetesi

Diego Perotti: "Çabuk iyileşmek adına tedaviye çoktan başladım"

SPOR

Fenerbahçeli futbolcu Diego Perotti, sağlık durumuyla ilgili açıklama yaptı. Arjantinli oyuncu, "Ameliyat oldum ve mümkün olduğunca çabuk iyileşmek adına tedaviye çoktan başladım" dedi.

Fenerbahçeli futbolcu Diego Perotti, sağlık durumuyla ilgili açıklama yaptı. Arjantinli oyuncu, "Ameliyat oldum ve mümkün olduğunca çabuk iyileşmek adına tedaviye çoktan başladım" dedi.

Fenerbahçe’nin Arjantinli futbolcusu Diego Perotti, sakatlık durumu ile alakalı sosyal medya hesabından bir mesaj paylaştı. Sakatlığı ile ilgili çıkan bir çok haberin doğru olmadığını ifade eden Perotti, "Dizimden herhangi bir sakatlığım yok. Hamstring tendonumdaki bir sakatlık nedeniyle ameliyat oldum ve mümkün olduğunca çabuk iyileşmek adına tedaviye çoktan başladım" diye konuştu.
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.