Haber Manşet Gazetesi

ÇBK Mersin Yenişehir Belediyesi, Fenerbahçe’yi 71-58’lik skorla mağlup ederek 2022 Bitci Kadınlar Türkiye Kupası şampiyonu oldu.

SPOR

ÇBK Mersin Yenişehir Belediyesi, Fenerbahçe’yi 71-58’lik skorla mağlup ederek 2022 Bitci Kadınlar Türkiye Kupası şampiyonu oldu.

ÇBK Mersin Yenişehir Belediyesi, Fenerbahçe’yi 71-58’lik skorla mağlup ederek 2022 Bitci Kadınlar Türkiye Kupası şampiyonu oldu.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.