Haber Manşet Gazetesi

Bursaspor, Adana’da şut rekoru kırdı

SPOR

Adana Demirspor’u deplasmanda 2-1 mağlup eden Bursaspor, zorlu karşılaşmada çektiği 19 şutla sezon rekoru kırdı.

Adana Demirspor’u deplasmanda 2-1 mağlup eden Bursaspor, zorlu karşılaşmada çektiği 19 şutla sezon rekoru kırdı.

TFF 1.Lig’in 18’inci haftasında deplasmanda Adana Demirspor’u 2-1 yenen Bursaspor, aldığı üç puanın yanında sezonun en çok şut çektiği maçına da imza attı. Yeşil-beyazlı takım, 90 dakika boyunca rakip kaleye 19 şut gönderdi. Bu şutların 7’sinde isabet sağlayan Bursaspor, rakip ağları da iki kez sarsmayı başardı.

Yeşil-beyazlıların bu rakamı, yüzde 41 topla oynama oranı ile elde etmesi de dikkat çekti.
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.