Şanlıurfa Gap Havalimanına çalışanlar ve yolcular için mobil aşı istasyonu kuruldu.
Şanlıurfa’da korona virüse karşı aşılama çalışmaları hız kesmeden devam ediyor. İl Sağlık Müdürlüğü, Gap Havalimanında mobil aşılama istasyonu kurdu. İstasyonda hem havalimanı çalışanları hem de yolcular aşılanıyor.Havalimanına mobil aşı istasyonu kuruldu
Havalimanına mobil aşı istasyonu kuruldu
Haber Manşet Gazetesi Haber Manşet Gazetesi
ŞANLIURFA
Şanlıurfa Gap Havalimanına çalışanlar ve yolcular için mobil aşı istasyonu kuruldu.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!