Haber Manşet Gazetesi

Havalimanına mobil aşı istasyonu kuruldu

ŞANLIURFA

Şanlıurfa Gap Havalimanına çalışanlar ve yolcular için mobil aşı istasyonu kuruldu.

Şanlıurfa Gap Havalimanına çalışanlar ve yolcular için mobil aşı istasyonu kuruldu.

Şanlıurfa’da korona virüse karşı aşılama çalışmaları hız kesmeden devam ediyor. İl Sağlık Müdürlüğü, Gap Havalimanında mobil aşılama istasyonu kurdu. İstasyonda hem havalimanı çalışanları hem de yolcular aşılanıyor.
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.