Haber Manşet Gazetesi

Reklamcılıkta analitik düşünmenin önemi SUBÜ’de konuşuldu

SAKARYA

SUBÜ Sağlıklı ve Analitik Düşünce Topluluğu, rekabetçi pazar şartlarında reklamcılıkta analitik düşünmenin ele alındığı etkinlik düzenledi.

SUBÜ Sağlıklı ve Analitik Düşünce Topluluğu, rekabetçi pazar şartlarında reklamcılıkta analitik düşünmenin ele alındığı etkinlik düzenledi.

Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi (SUBÜ) Sağlıklı ve Analitik Düşünce Topluluğu, Sakarya’da faaliyet gösteren bir güzellik ve estetik merkezinin sahibi iş insanı Tuğba Akkaya’nın konuk olduğu bir etkinlik düzenlendi. Etkinlikte rekabetçi pazar şartlarında reklamcılıkta analitik düşünmenin önemi ele alındı. Akkaya sektör deneyimlerine dayanarak öğrencilerle hedef kitle belirleme, pazar araştırması, yapay zekâ destekli reklamcılık ve marka konumlandırma başlıklarında bilgiler paylaştı. Etkinlik öğrencilerin yalnızca teorik bilgiler edinmesini değil, aynı zamanda iş dünyasında öne çıkan analitik beklentilerle de tanışması sağlayarak sektörel bakış açılarını geliştirmelerine katkı sundu.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.