Yerli korona virüs aşı çalışmaları devam eden Erciyes Üniversitesi’nde Rektör Prof. Dr. Mustafa Çalış, Faz-1 ve Faz-2 çalışmalarına katılan gönüllülere teşekkür etti.
Geçtiğimiz günlerde Faz-2 çalışmasında gönüllülere ikinci dozun uygulandığı Erciyes Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mustafa Çalış, aşı çalışmalarına katılan gönüllülere teşekkür etti. Sosyal medya hesabındaki paylaşımında Çalış, "Covid-19 yerli aşımızın Faz-2 aşamasında 250 gönüllümüzün 1. dozlaması bugün tamamlandı. 1.dozlaması olan ilk gönüllülerimizde de 2. dozlamalar devam etmektedir. Faz-1’e katılan 44 ve Faz-2’ye katılan 250 gönüllümüze çok teşekkür ederiz" ifadelerine yer verdi.Yerli aşıda 250 gönüllünün 1. dozlaması tamamlandı
Yerli aşıda 250 gönüllünün 1. dozlaması tamamlandı
Haber Manşet Gazetesi Haber Manşet Gazetesi
SAĞLIK
Yerli korona virüs aşı çalışmaları devam eden Erciyes Üniversitesi’nde Rektör Prof. Dr. Mustafa Çalış, Faz-1 ve Faz-2 çalışmalarına katılan gönüllülere teşekkür etti.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!