Haber Manşet Gazetesi

Sivas’ta bir köyde Covid-19 karantinası sona erdi

SAĞLIK

Sivas’ın Yıldızeli ilçesine bağlı Geynik köyünde uygulanan Covid-19 karantinası sona erdi.

Sivas’ın Yıldızeli ilçesine bağlı Geynik köyünde uygulanan Covid-19 karantinası sona erdi.

Sivas Valiliğinden yapılan açıklamada, “İlimiz Yıldızeli ilçesi Geynik köyünde uygulanan karantina sonrasında sosyal izolasyonun sağlandığından 26.07.2020 (bugün) 23.59 itibarıyla karantinanın kaldırılmasına karar verilmiştir“ ifadelerine yer verildi.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.