Haber Manşet Gazetesi

Covid-19’u geçirenlere tek doz BioNTech aşısı uygulanacak

SAĞLIK

Covid-19 ile mücadele kapsamında Sağlık Bakanlığınca başlatılan aşılama kampanyası hızla sürüyor. Bu kapsamda Covid-19’u geçiren ve bir doz BioNTech aşısı olan vatandaşlara, ikinci doz randevularının iptal edildiğine dair SMS gönderildi.

Covid-19 ile mücadele kapsamında Sağlık Bakanlığınca başlatılan aşılama kampanyası hızla sürüyor. Bu kapsamda Covid-19’u geçiren ve bir doz BioNTech aşısı olan vatandaşlara, ikinci doz randevularının iptal edildiğine dair SMS gönderildi.

Covid-19 hastalığını geçiren ve birinci doz BioNTech aşısını olan vatandaşlara, Bakanlık tarafından gönderilen kısa mesaj (SMS) ile ikinci doz randevularının iptal edildiği duyuruldu. Vatandaşlara gönderilen söz konusu kısa mesajda ise, "Covid-19 hastalığı geçirenler için tek doz BioNTech aşısının yeterli olacağına dair Bilim Kurulu kararı gereğince ikinci doz aşı randevunuz iptal edilmiştir" ifadeleri yer aldı.
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.