Haber Manşet Gazetesi

Bakan Koca’dan ‘Evde Sağlık Hizmetleri’ paylaşımı

SAĞLIK

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, “Sağlık hizmetine erişim için hastamızın evine gitmemiz gerekiyorsa ekiplerimiz evine gidiyor” ifadelerini kullandı.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, “Sağlık hizmetine erişim için hastamızın evine gitmemiz gerekiyorsa ekiplerimiz evine gidiyor” ifadelerini kullandı.

Sağlık Bakanı Koca’nın sosyal medya hesabından, “Sağlık hizmetine erişim için hastamızın evine gitmemiz gerekiyorsa ekiplerimiz evine gidiyor. Bu yavrularımız bize, geleceğimiz ise yavrularımıza emanet” mesajı ile paylaştığı videoda bakanlığın “Evde Sağlık Hizmetleri” kapsamda kar kış demeden, hastalara ulaşarak gerekli tedavileri vatandaşın evlerinde uyguladığı görüntülere yer verildi.
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.