Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, “Sağlık hizmetine erişim için hastamızın evine gitmemiz gerekiyorsa ekiplerimiz evine gidiyor” ifadelerini kullandı.
Sağlık Bakanı Koca’nın sosyal medya hesabından, “Sağlık hizmetine erişim için hastamızın evine gitmemiz gerekiyorsa ekiplerimiz evine gidiyor. Bu yavrularımız bize, geleceğimiz ise yavrularımıza emanet” mesajı ile paylaştığı videoda bakanlığın “Evde Sağlık Hizmetleri” kapsamda kar kış demeden, hastalara ulaşarak gerekli tedavileri vatandaşın evlerinde uyguladığı görüntülere yer verildi.Bakan Koca’dan ‘Evde Sağlık Hizmetleri’ paylaşımı
Bakan Koca’dan ‘Evde Sağlık Hizmetleri’ paylaşımı
Haber Manşet Gazetesi Haber Manşet Gazetesi
SAĞLIK
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, “Sağlık hizmetine erişim için hastamızın evine gitmemiz gerekiyorsa ekiplerimiz evine gidiyor” ifadelerini kullandı.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!