Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, aşılama haritasında maviye dönen Çanakkale ve Kırklareli’yi tebrik etti.
Bakan Koca, Twitter hesabından yaptığı açıklamada "Tebrikler Kırklareli. Yüksek aşı oranıyla rengin artık hep Mavi! Tebrikler Çanakkale Yüksek aşı oranıyla rengin artık hep Mavi!" diyerek tebrik etti.Bakan Koca, aşılama haritasında mavi olan iki şehri tebrik etti
Bakan Koca, aşılama haritasında mavi olan iki şehri tebrik etti
Haber Manşet Gazetesi Haber Manşet Gazetesi
SAĞLIK
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, aşılama haritasında maviye dönen Çanakkale ve Kırklareli’yi tebrik etti.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!