Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "57 milyon dozu geçtik" dedi.
Bakan Koca sosyal paylaşım sitesi Twitter hesabından yaptığı açıklamada "57 milyon dozu geçtik. İlk doz aşısını yaptıranların oranı ise yüzde 60’ın üzerine çıktı. Randevu alın, bir an evvel siz de aşınızı yaptırın" ifadelerine yer verdi.Bakan Koca: "57 milyon dozu geçtik"
Bakan Koca: "57 milyon dozu geçtik"
Haber Manşet Gazetesi Haber Manşet Gazetesi
SAĞLIK
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "57 milyon dozu geçtik" dedi.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!