Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan F16 konusunda, “Sayın Biden olumlu gelişmelerin olduğunu söyledi” dedi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan F16 konusunda, “Sayın Biden olumlu gelişmelerin olduğunu söyledi” dedi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan F16 konusunda, “Sayın Biden olumlu gelişmelerin olduğunu söyledi” dedi.
Haber Manşet Gazetesi Haber Manşet Gazetesi
POLİTİKA
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan F16 konusunda, “Sayın Biden olumlu gelişmelerin olduğunu söyledi” dedi.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!