Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Kendi aşımızı en geç Nisan ayında uygulamayı planlıyoruz."
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Kendi aşımızı en geç Nisan ayında uygulamayı planlıyoruz."
Haber Manşet Gazetesi Haber Manşet Gazetesi
POLİTİKA
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Kendi aşımızı en geç Nisan ayında uygulamayı planlıyoruz."
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Kendi aşımızı en geç Nisan ayında uygulamayı planlıyoruz."
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!