Haber Manşet Gazetesi

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Kendi aşımızı en geç Nisan ayında uygulamayı planlıyoruz."

POLİTİKA

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Kendi aşımızı en geç Nisan ayında uygulamayı planlıyoruz."

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Kendi aşımızı en geç Nisan ayında uygulamayı planlıyoruz."
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.