İçişleri Bakanlığı tarafından yayımlanan kararname ile Ordu’nun Aybastı ilçesine ilk kadın kaymakam ataması gerçekleştirildi.
İçişleri Bakanlığı, 2021 yılı Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi ile Aybastı ilçesine kadın Kaymakam Şeyma Aktaş atanırken, Aktaş ile birlikte Ordu’da bulunan kadın kaymakamların sayısı ise 2’ye yükseldi. Aybastı’ya atanan Şeyma Aktaş, "Yeni görev yerim Ordu-Aybastı. Bu güzel ilçede de hayırlı başlangıçların ve hayırlı bitişlerin nasip olması dileğiyle" diyerek sevincini paylaştı.Aybastı’ya ilk kadın kaymakam atandı
Aybastı’ya ilk kadın kaymakam atandı
Haber Manşet Gazetesi Haber Manşet Gazetesi
ORDU
İçişleri Bakanlığı tarafından yayımlanan kararname ile Ordu’nun Aybastı ilçesine ilk kadın kaymakam ataması gerçekleştirildi.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!