Haber Manşet Gazetesi

Jandarmanın bulduğu yaralı şahin koruma altına alındı

NİĞDE

Niğde’de Jandarma ekiplerinin bulduğu yaralı şahin korumaya alındı.

Niğde’de Jandarma ekiplerinin bulduğu yaralı şahin korumaya alındı.

Çiftlik ilçesi Çardak köyünde devriye gezen jandarma ekipleri, yaralı buldukları şahini, İl Jandarma Komutanlığı Çevre Doğa ve Hayvanları Koruma Timi görevlilerine teslim etti. Yaralı şahinin, tedavisinin ardından doğaya bırakılacağı öğrenildi.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.