Haber Manşet Gazetesi

Kütahya İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nden tebrik ve teşekkür

KÜTAHYA

Kütahya İl Milli Eğitim Müdürlüğü, ÖSYM’den alınan resmi sonuçlara göre Yükseköğretim Kurumları Sınavı’nda, Kütahya’dan 6 öğrencinin Türkiye’de ilk 100 derecesi elde ettiğini, 10 öğrencinin de ilk bine girdiğini bildirdi. Milli Eğitim Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada "Öğrencilerimizi tebrik eder, başarılarının devamını diler, bu başarılarına katkılarından dolayı ailelerine ve emeği geçen değerli öğretmenlerimize teşekkür ederiz" denildi.

Kütahya İl Milli Eğitim Müdürlüğü, ÖSYM’den alınan resmi sonuçlara göre Yükseköğretim Kurumları Sınavı’nda, Kütahya’dan 6 öğrencinin Türkiye’de ilk 100 derecesi elde ettiğini, 10 öğrencinin de ilk bine girdiğini bildirdi. Milli Eğitim Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada "Öğrencilerimizi tebrik eder, başarılarının devamını diler, bu başarılarına katkılarından dolayı ailelerine ve emeği geçen değerli öğretmenlerimize teşekkür ederiz" denildi.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.