Haber Manşet Gazetesi

Kayserispor ligde 11. yenilgisini aldı

KAYSERİ

Kayserispor, bu sezon oynadığı 29 maçta 11. mağlubiyetini aldı.

Kayserispor, bu sezon oynadığı 29 maçta 11. mağlubiyetini aldı.

Süper Lig’de mücadele veren Kayserispor, sahasında Konyaspor ile karşılaştı ve mücadeleyi 3-2 mağlup noktaladı. Ligin ilk yarısında Konya’da oynanan maçta da rakibine 2-0 yenilen Kayserispor, bu sezonki 11. yenilgisini aldı. Kayserispor, ligin 1. haftasında Altay’a 3-0, 5. haftada Hatayspor’a 2-1, 8. haftada Trabzonspor’a 2-1, 9. haftada Alanyaspor’a 6-3, 10. haftada Konyaspor’a 2-0, 14. haftada Rizespor’a 1-0, 16. haftada Beşiktaş’a 4-2, 23. haftada Kasımpaşa’ya 3-1, 27. haftada Trabzonspor’a 3-2, 28. haftada Alanyaspor’a 2-1 ve 29. haftada Konyaspor’a 3-2 yenildi.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.