Kayseri’de gün batımı kartpostallık görüntüler oluşturdu.
Saat 17.00’da güneşin etkisini kaybetmesi ile birlikte ufku kaplayan kızıllık şehrin bir çok noktasından görüntülendi. Kayseri’de soğuklar etkisini göstermeye başlarken, gün batımında ortaya çıkan görüntü içleri ısıttı. Güneşin etkisini kaybetmesinin ardından sokak lambalarının da yanması ile birlikte ufku kaplayan kızıllık dikkat çekti. Özellikle şehir merkeziden Hasandağı bölgesine doğru beliren ve tüm ufku kaplayan kızıllığı gören vatandaşlar bol bol fotoğraf çekerken, alışık olmadıkları bu güzelliği ölümsüzleştirdi.Kayseri’de gün batımı büyüledi
Kayseri’de gün batımı büyüledi
Haber Manşet Gazetesi Haber Manşet Gazetesi
KAYSERİ
Kayseri’de gün batımı kartpostallık görüntüler oluşturdu.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!