Diyarbakır’da normalleşmenin ilk haftası vatandaşlar tarihi mekanlarda gölgelik yer aradı, kimi uzanıp yattı, kimi ise sohbet eşliğinde serinledi.
Diyarbakır’da aylar sonra kaldırılan pazar günleri sokağa çıkma kısıtlamasının ardından vatandaşlar adeta sokaklara akın etti. Tarihi Sur ilçesi Hz. Süleyman Camii önündeki bahçeyi dolduran vatandaşların çoğu hatıra fotoğrafı çekerken, kimi ağaç gölgesinde uykuya daldı, kimi ise sohbet eşliğinde serinledi.İlk normalleşme hafta sonunda vatandaşlar dışarıya akın etti
İlk normalleşme hafta sonunda vatandaşlar dışarıya akın etti
Haber Manşet Gazetesi Haber Manşet Gazetesi
HABERDE İNSAN
Diyarbakır’da normalleşmenin ilk haftası vatandaşlar tarihi mekanlarda gölgelik yer aradı, kimi uzanıp yattı, kimi ise sohbet eşliğinde serinledi.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!