Haber Manşet Gazetesi

Ürdün Sağlık Bakanı Obeidat, "oksijen sistemi" krizi sonrası istifa etti

GENEL

Ürdün Sağlık Bakanı Nathir Obeidat, başkent Amman’daki bir hastanede merkezi oksijen sistemindeki kesinti nedeniyle 6 hastanın hayatını kaybetmesinin ardından istifasını sundu.

Ürdün Sağlık Bakanı Nathir Obeidat, başkent Amman’daki bir hastanede merkezi oksijen sistemindeki kesinti nedeniyle 6 hastanın hayatını kaybetmesinin ardından istifasını sundu.

Ürdün’ün başkenti Amman’daki bir hastanede merkezi oksijen sistemindeki kesinti sonucu 6 hastanın hayatını kaybetmesi istifayı da beraberinde getirdi. Sağlık Bakanı Nathir Obeidat, yaşanan trajik olayın ardından istifasını sunduğunu açıkladı. Obeidat, ölümlerin 1 saatlik kesinti nedeniyle yaşandığını, olayla Savcıların soruşturma yürüttüğünü belirtti.

Ürdün Kralı II. Abdullah’ın da olaydan sonra hastaneyi ziyaret ettiği belirtildi.
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.