Silivri’de meydana gelen yangında hayatını kaybeden iki kardeşin cenazesi Adli Tıp Kurumundan alındı.
Silivri Değirmenköy’de oturdukları prefabrik evde çıkan yangında iki kardeş hayatını kaybederken, onları kurtarmaya çalışan anne ve babaları ise ağır şekilde yaralanmıştı. Hayatını kaybeden 8 yaşındaki İrem Sarı ve ağabeyi 16 yaşındaki Ali Sarı’nın cenazelerine Adli Tıp Kurumu morgunda otopsi yapıldı. Otopsi işleminin ardından 2 çocuğun cansız bedeni defnedilmek üzere yakınlarına teslim edildi.Silivri’deki yangında hayatını kaybeden kardeşlerin cenazesi Adli Tıp Kurumundan alındı
Silivri’deki yangında hayatını kaybeden kardeşlerin cenazesi Adli Tıp Kurumundan alındı
Haber Manşet Gazetesi Haber Manşet Gazetesi
GENEL
Silivri’de meydana gelen yangında hayatını kaybeden iki kardeşin cenazesi Adli Tıp Kurumundan alındı.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!